Image Alt

FAQ.

Veelgestelde vragen

Welkom bij onze FAQ-pagina! Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen om je te helpen bij het navigeren door onze diensten. Mocht je specifieke vragen hebben die hier niet worden beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren. Kun je jouw ticket niet vinden? Check dan deze pagina voor hulp!

WAT IS DE MINIMALE LEEFTIJD?

Dit verschilt per evenement. Kijk goed bij de algemene informatie over het evenement bij het aankopen van je kaartje. Dit kun je ook terug vinden op het evenement op Facebook. Twijfel je toch nog? Stel gerust je vraag.

IK HEB EEN TICKET GEKOCHT MAAR NOG NIET ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Geen paniek! Wij zien dat je je kaartje hebt betaald. Stuur een mailtje naar tickets@eventix.nl, dan zorgen zij ervoor dat jij als nog je kaartje zo snel mogelijk ontvangt of zoek deze op via www.eventix.nl

WAAR KAN IK TICKETS KOPEN?

Deze kun je vinden in onze ticketshop. Druk in het menu op ’ticketshop’. Nu zou je automatisch terecht moeten komen bij onze tickets. Kom je er niet uit? Stel gerust je vraag!

KAN IK PROMOTOR WORDEN VAN JULLIE EVENEMENTEN?

Ja zeker! Wij hanteren wel altijd limieten aan onze promogroepen. Vraag gerust of er nog een plekje is!

KAN IK TICKETS KOPEN VOOR MIJN VRIENDEN?

Ja! Je kan gewoon tickets kopen voor je vrienden ondanks dat hij dan op jouw naam staat. Zorg er wel voor dat jullie tijdens het scannen allemaal een aparte ticket hebben.

HOE EN WANNEER ONTVANG IK MIJN TICKETS?

Wanneer je tickets besteld hebt via onze ticketshop, ontvang je binnen een paar minuten een bevestiging in je mailbox. Vervolgens ontvang je jouw e-tickets in je mailbox. Print deze uit (op je telefoon of wallet voor Iphone is ook goed) en neem deze mee naar het evenement.

Niks ontvangen? Neem contact met ons op via tickets@eventix.nl

HEEFT FIRSTNOISE EVENTS EEN PRIVACY POLICY?

Ja. Deze kan je terug vinden onderaan onze website in de footer onder het kopje ‘privacy policy’.

IK WIL OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN AL JULLIE EVENEMENTEN. KAN DAT?

Ja zeker! Volg ons op instagram.

IS ER EEN GARDEROBE AANWEZIG?

Nee, wij hebben geen garderobe meer. Wij hebben lockers.

Hoe werken onze lockers?

      • Ga naar ontherocks.elockers.online
      • Koop online een locker code
      • Ga naar de aangegeven locker
      • Toets de pin code in
      • Open de locker
      • Sluit de locker en draai de knop om te vergrendelen.

Firstnoise Events is niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d.

WAAR KAN IK DE FOTO'S VINDEN?

Wij zorgen er voor dat wij de foto’s z.s.m. na het feest uploaden op onze Facebook pagina. Deze kan je ook terug vinden op onze website onder het kopje ‘Foto’s bekijken van onze evenementen? Klik hier!’

Elke foto mag je gewoon opslaan voor privé gebruik.
Zakelijk gebruik is NIET toegestaan.

TOT HOE LAAT KAN IK NAAR BINNEN?

De deuren openen om 23:00 en sluiten om 02:00. Zorg er dus voor dat je op tijd bent!

WORDEN ER ALCOHOLISCHE DRANKJES VERKOCHT?

Ja. Op al onze evenementen worden alcoholische drankjes verkocht mits je 18 jaar of ouder bent. 16+ feestje maar toch 18 jaar of ouder? Dan wordt dit d.m.v. je ID gecontroleerd bij de entree. Je ontvangt dan een 18+ bandje.

IK GA NIET MEER NAAR HET EVENEMENT TOE. KRIJG IK MIJN GELD TERUG?

Nee. Gekochte tickets kunnen helaas niet geannuleerd worden.

ZIT ER EEN VERSCHIL TUSSEN DE EARLY BIRDS, NORMAL BIRDS OF LATE BIRDS?

Ja zeker. Hoe eerder je besluit een kaartje te kopen voor een evenement, hoe goedkoper die is. Slim dus als je ver van te voren een kaartje bemachtigd. Zo ben je altijd goedkoper uit!

TOT HOE LAAT IS HET EVENEMENT?

Dit kun je terug vinden bij de informatie van het evenement op onze website of op de Facebook pagina. Kan je het niet vinden? Stel dan gerust je vraag.

IK STA OP DE FOTO BIJ EEN VAN JULLIE EVENEMENTEN MAAR WIL DEZE GRAAG VERWIJDEREN. KAN DAT?

Ja. Stuur ons gerust een berichtje met de desbetreffende foto en dan zorgen wij er voor dat deze van al onze kanalen worden verwijderd.

WAT MOET IK DOEN ALS MIJN BETALING NIET LUKT?

Neem contact met ons op via tickets@eventix.nl en beschrijf duidelijk het probleem. Wij gaan er dan mee aan de slag en kijken hoe we jou het beste kunnen helpen.

IK BEN MIJN TICKET KWIJT. WAT MOET IK DOEN?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat je als nog je ticket op tijd binnen krijgt of ga naar www.eventix.nl

IK BEN IETS VERGETEN/KWIJTGERAAKT TIJDENS EEN VAN JULLIE EVENEMENTEN. WAT MOET IK DOEN?

Gevonden voorwerpen en ingenomen voorwerpen die niet zijn opgehaald, worden na afloop van het evenement bewaard. Neem gerust contact met ons op en dan kijken wij of jouw voorwerp er tussen zit.

IK WIL EEN BEDRIJFSFEEST GEVEN, HOE ZIT HET TRAJECT ERUIT?

Kennismaken -> Brainstormen -> Persoonlijk voorstel -> Akkoord! -> DJ/muzikant, licht, geluid.. tijd om te feesten!

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

WAAROM EEN BEDRIJFSFEEST?

Een bedrijfsfeest geeft het personeel een morele boost. Het zorgt er voor dat ze een leuke tijd met elkaar hebben, elkaar nog beter leren kennen en harder voor jou willen werken. Het is dus echt een vorm van teambuilding. Het zorgt er ook voor dat je jouw bedrijf op een professionele, representatieve manier kan presenteren aan zowel klanten als potentiële klanten. Hierdoor bouw je een band met ze op, hou je bestaande klanten vast en willen potentiële klanten de uitdaging met je aangaan!

HEB JE EEN VRAAG EN STAAT DEZE NOG NIET IN DE VRAGEN HIERBOVEN?